Meest gestelde vragen:
1. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven er na om bestellingen die voor 15:00 zijn geplaatst op werkdagen de zelfde dag nog te versturen, en anders zal het de volgende werkdag worden. Zo kun je je bestelling altijd binnen 2/3 werkdagen verwachten.
2. Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Zeker! Neem hiervoor contact op met onze klanten service en die zullen je vriendelijk helpen met het ruilen of retourneren van een bestelling.
3. Hoe neem ik contact op met jullie klantenservice?
Contact opnemen met onze klanten service kan met het contact formulier onder aan deze pagina, of door te bellen naar het volgende nummer: +31 6 21828184 .
4. Bieden jullie ook advies bij het kiezen van de juiste maat of handschoen?
Het kiezen van de juiste maat handschoenen blijft lastig, aangezien de maten van elk merk weer verschillen. Rinat heeft hier echte een handig maattabel voor die je altijd kan raadplegen zodat jij de juiste maat kiest.
5. Zijn alle producten op jullie website originele Rinat artikelen?
Ja! Rinat Nederland is de officiële distributeur van het merk Rinat in Nederland. Al onze producten worden rechtstreeks geleverd vanuit het hoofdkantoor van Rinat.
6. Kan ik ook als club of team bij jullie bestellen?
Rinat Nederland werkt graag samen met clubs en keeperscholen om hen te voorzien van keepershandschoenen van de hoogste kwaliteit. Neem gerust contact met ons op, dan kijken we direct wat we voor jullie kunnen betekenen.
Contact
Neem contact met ons op over alles wat met ons bedrijf of onze diensten te maken heeft.
We doen ons best om zo snel mogelijk bij je terug te komen.
- Rinat Nederland
- 8522MZ, Tjerkgaast, Gaestdyk 62
- +31 6 21828184
- info@rinatnederland.nl